Ai curaj!

Beck Corlan și Ana Hutu

 

 

Ce minciuni îți șoptește eul tău, când inima nu e atentă
cât de-adânc se ascunde păcatul tău, când iertarea nu e prezentă.

Aș vrea sa am 1000 de gânduri bune să le impart la toți
1000 de îmbrățișări să îi iubesc pe toți,

Să împlinesc Legea dată de Dumnezeu:

“Iubeste-ți aproapele tău!”

Vrei tu sa fii invingator in luptele mari,

Dar mai întâi încearcă să faci pași de soldat
Căci luptele mici le-ai abandonat,
Ți-a fost frică de dușman…

De câteva zile-n coace îți cauți odihna,

Liniștea nu mai e acum în grija ta,

fiecare suflare devine grea, tot mai grea și mai grea…
Aș vrea să merg mai departe să nu mă uit în spate,

pentru că stiu că am tot ce-mi trebuie chiar înaintea mea,

El mi-a promis “fiul Meu nu te voi lasa!”

Un soldat are curaj,
Ai curaj, ai curaj, ai curaj,
Un soldat are curaj,

Sursa foto: youtube.com

______________________________________

Probabil NU e o stare de închinare înaintea lui Dumnezeu. Nu e o muzică duhovnicească, nici textele nu sunt.  E o stare lumească de muzică și de cultură. A se lua cu grijă, mai bine a nu se lua deloc de către creștinii aflați pe cărarea îngustă.

Leave a Reply

