Rugăciuni neascultate

 

De altă parte, știm că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu …
Romani, 8:28

Rugăciuni neascultate

Cineva a spus: “Unul din cele mai mari daruri ale lui Dumnezeu sunt rugăciunile neascultate”. De câte ori nu ne-am rugat cu insistență pentru un anumit lucru, gândind că viața ne va rămâne goală și fără sens dacă nu-l vom primi? În acele momente când n-am primit ceea ce așteptam cu atâta ardoare, cu siguranță am fost zdrobiți și nefericiți. Mai târziu însă, când ne-am dat seama că Dumnezeu controla și situația aceea, am înțeles că El nu ne-a răspuns la ceea ce ceream, pentru că ne pregătise ceva mai bun. În “toate lucrurile” din versetul de astăzi se cuprind și rugăciunile neascultate.

Avem mai multe exemple în acest sens. Să ne gândim la profetul Ilie! Într-o împrejurare a fost așa de descurajat, încât s-a rugat astfel: “Acum, Doamne, ia-mi sufletul, căci nu sunt mai bun decât părinții mei” (1 Împărați 19.4). Această rugăciune nu a fost ascultată. Dumnezeu a trimis un înger la Ilie cu o turtă coaptă și un ulcior cu apă. Cu puterea dată de acea mâncare, profetul a putut merge patruzeci de zile și patruzeci de nopți până la muntele lui Dumnezeu, Horeb. Acolo, Ilie a primit o misiune nouă. Și cu noi se poate întâmpla ceva asemănător. Probabil, suntem descurajați. Rugăciunea nu ne este ascultată. Dar chiar atunci, Dumnezeu ne poate da o misiune nouă.

Meditație din seria  SĂMÂNȚA BUNĂ   selectată de Lidia Miu

Leave a Reply

