Dan Miclea: Amintiri cu David „Duțu” Miclea

ARMONIA MAGAZINE - USA

Oare despre noi ce se va zice?

Photo credit Dan Miclea

Photo credit Dan Miclea

După trecerea noastră din viață se va spune ceva și despre noi. Domnul Isus va mărturisi înaintea Tatălui ceva depre noi, dar și oamenii vor avea câteva gânduri, amintiri bune sau poate ceva rău de zis despre noi.

N-am fost înrudit cu Duțu, dar îmi zicea „nepoate” și-mi mai zicea Duțu că el e singurul meu unchi  din America.  Pe toți cei pe care nu-i cunoștea totuș îi numea “prietene”, cu o voce hotărâtă.

Am lucrat cu el câțiva ani până ce s-a mutat la Sacramento. La servici, colegii îl numeau Mr. David, el vorbea cu ei despre Isus și le spunea că el este un slujitor al Lui. În tot acest timp am învățat că lui Duțu i-a plăcut Scriptura și misiunea (mergea in misiune mult pe la Tacoma; când am vizitat orasul Spokane, Duțu mi-a cerut…

View original post 363 more words

Leave a Reply

