Te-am strigat cu disperare

Poezia e trimisă de Lidia Miu, dar cealaltă,  aflată  la comentarii, este  scrisă de Diana Chirilă.

Mai întâi,  poezia: AȘTEAPTĂ!

Te-am strigat cu disperare –

Cîntarea: Te-aștept Isuse

Stau și aștept

by Diana Chirilă

Stau si astept in taină dorul să reapară in gândul meu,
La Tine să-mi indrept privirea Isuse când imi este greu
Astept o clipă izbavirea, din mare,  încercări-val,
Căci numai Tu Isuse Doamne  mă duci cu bine la liman.

Stau și astept in odăiță răspunsul pe care sa mi-l dai
Să-mi spui Tu mie prin credință să merg pe drumul către rai
Dar pana atunci cu bucurie pășesc pe drumul plin de spini
S-aprind in suflet o făclie ce dă mereu un har divin.

Nu asteptarea obosește când trece atâta timp pierdut
ci o speranță-mi licăreste in sufletul meu lăcrimând
Și ce n-aș da când iară un vis ceresc mult asteptat 
În viata mea să se-mplinească, să fie pentru mine un dar.

Stau și astept un an sa treaca, poate doi, chiar si mai mult
Dupa un lucru bun in viață tot mai am de străbătut
Munti si dealuri văi adânci cu un steag de biruință
Voi ajunge in curând sus în patria slăvită.

Stau și astept venirea ta Isuse cu atâta dor,
Si ard in piept ca să te văd cu bucurie-n viitor
Nu mai e mult si o să treacă timpul veacului prezent
Care i plin de a lui pacate, de-ntuneric si blestem.

Stau și astept în continuare  o lumină ca un far
Ce-mi arată o nouă cale spre Edenul mult visat
Când un semn dă să apară, totul pare prevestit
Pregătire zice Domnul, ca sa nu fii nimicit.

O, popor iubit, așteaptă până când voi reveni
Să te duc la mine acasă unde fericit vei fi! Amin.

Leave a Reply

