Mărturie extraordinară cum a lucrat Dumnezeu la fr. Hamed: Musulman în România

ARMONIA MAGAZINE - USA

marturie-musulman-convertit-la-hristos“Pentru mine, cred ca e un har mult mai mare decât pentru cei din jurul meu, pentru că eu știu și sunt convins de unde m-a scos Dumnezeu!”

Mulțumesc lui Dumnezeu că El și-a arătat harul și față de mine. Că sunt acum aici în fața Dv. și că pot să aduc mărturia mea Cum m-am întors eu la Domnul – Cum a intrat El în viața mea – căci El e un Dumnezeu care ne iubește pe fiecare dintre noi și fiecare e o mărturie de felul cum a lucrat El în viețile noastre. Este un har să poți să-L propovăduiești pe Dumnezeu.

View original post 1,592 more words

Leave a Reply

