FLORIN CHILIAN: “Cred că am un preşedinte inconştient”

pmuletii-68afv9umt1Iohannis ar trebui arestat şi condamnat pentru asta. Extratereştrii mei mici şi verzi din urechea dreaptă îmi spun că preşedintele va sparge PSD-ul din interior pentru “Guvernul meu 2”. Sincer, nu îl cred capabil pe d.nul preşedinte de o aşa inteligenţă. Cineva care lucrează 3 zile pe săptămână ca preşedinte nu poate fi atât de inteligent decât prin delegare.

Florin Chilian

REZIST – Un scenariu extraterestru, cu omuleţi verzi, evident

Ştiti că sunt artist şi artist fiind nu pot avea credibilitate pentru că, pur şi simplu credibilitatea nu este în fişa postului meu by default.

Să ne pregătim pentru ce urmează! E mai mult decât o nemulţumire socială” Claudiu Lucaci – TVR

Mă tem de un “eveniment” cu impact emoţional major în pregătire.

Când 50 de organizaţii media străine trimit echipe de jurnalişti, angajând uriaşe resurse financiare, umane şi tehnice de transmisie pentru un eveniment extern, aici la noi în #România, eveniment care nu avea cum să aibă un potenţial de dezvoltare sau o durată care să justifice sutele de mii de euro alocate atunci mă tem că altceva este pe cale să se întâmple.

Numai un eveniment cu impact emoţional major în pregătire mai poate motiva şi explica, în opinia mea, prezenţa prelungită a trusturilor media aici la noi la un “protest spontan” deja desumflat care nu mai beneficiază de prezenţa oamenilor în stradă.

Uriaşa majoritate a oamenilor care au ieşit la proteste, între timp, au început să-şi pună întrebări şi să găsească propriile răspunsuri. Au început să iasă la iveală diversele interese “nevinovate” utile pentru “exercițiului democratic” a neromânilor implicaţi în aceste manifestări.

Ştiţi că sunt artist şi că “aud voci” şi atunci mă întreb dacă nu cumva singurul eveniment cu impact emoţional major posibil în condiţiile date este “terorismul” aici la Bucureşti, în faţa Guvernului României, la un protest paşnic pentru, nu-i aşa, un ideal fumos ce poate seduce pe oricine, oricând, de pe oricare meridian al lumii, generator de empatie, deci audienţă deci publicitate deci bani. Anticorupţia deci.

Nu am fost la proteste în Piaţa Victoriei, îmi cunoaşteti opinia despre aceste proteste ca o lovitură de stat, infestate de politicieni, cu foşti miniştri la braţ cu protestatarii fără o cauză obiectivă. Politicieni la protest urlând că au pierdut puterea?! Ce protest este acesta susţinut de giganţii bancari cu probleme de dosar la DNA?! Un preşedinte care încalcă grav constitutţia şi legile securităţii naţionale mergând la un protest neautorizat pentru a instiga români contra români împotriva ordinii de drept constituţională, consfinţită prin exerciţiul democratic al alegerilor. Ce fel de şi al cui este de fapt acest protest?! Oamenii din stradă, “democraţii” rămaşi fără ţel – mincinos şi acela al OUG 13 -, cer anularea democraţiei şi anularea votului. Nu cred în acest protest dar cred neclintit în proteste ca fiind anticorpul perfect pentru imperfectul organism care se numeşte democraţie.

Nici la protestul de la Cotroceni nu am fost şi nu pentru că nu cred în el, ci pentru că nu am vrut să iau partea nimănui. Nu am vrut să fiu de partea cuiva în care e drept, cred, în defavoarea celuilalt. Ambii sunt români şi eu ţin cu amândoi. Asta mi s-a părut corect şi normal să fac eu, ca artist. Să nu abandonez pe nici unul dintre cei care sunt în stradă de o parte sau de cealaltă a unei întâmplări nefireşti. Pe măsură ce amploare protestelor scade, văd cum cresc numărul, anvergura şi gălăgioasa insistenţă a celor care îndeamnă oamenii să iasă în stradă. Oare de ce nu-i îndeamnă pe oameni să respecte votul care este esenţa democraţiei?! Am prieteni şi cunoscuţi care protestează în faţa guvernului. Unii dintre ei merg cu copiii mici acolo. Nu sunt de acord cu ei dar asta nu mă va face niciodată să îi urăsc sau să le doresc răul numai pentru că avem opinii şi convingeri diferite pe un subiect sau altul. Prietenii mei verzi cu antenuţe, şi nu alea vândute lu’ Voiculescu, îmi şoptesc în ureche cum că acum toate piesele sunt pe tabla de joc deja, la vedere şi mă tem că până la un cumplit deznodământ nu mai este mult.

Cred că am un preşedinte inconştient pentru că numai un inconştient poate îndemna cetăţenii împotriva propriilor concetăţeni. Numai un delir înspăimântător sau o frică teribilă de eventuale consecinţe îngrozitoare ale unui ordin primit şi neexecutat de la stăpâni poate face un preşedinte să aducă ţara în pragul uni război civil, alegând între români pe ai lui, restul fiind astfel declaraţi duşmani. Iohannis ar trebui arestat şi condamnat pentru asta. Extratereştrii mei mici şi verzi din urechea dreaptă îmi spun că preşedintele va sparge PSD-ul din interior pentru “Guvernul meu 2”. Sincer, nu îl cred capabil pe d.nul preşedinte de o aşa inteligenţă. Cineva care lucrează 3 zile pe săptămână ca preşedinte nu poate fi atât de inteligent decât prin delegare. Pur şi simplu nu cred. Nu fără un ajutor iar singurul ajutor care poate face asta şi care are la îndemână toate pârghiile necesare – din nefericire pentru România – aliatul şi creatorul de drept şi de fapt al preşedintelui Iohannis – este SRI-ul, cunoscut altfel ca Serviciul Român de Informaţii. Numai SRI poate face asta, ajutat, nefiresc de alte servicii secrete, ale altor state “democratice” europene. Iohannis nu, sub nici o formă. Eu încă cred şi mă agăţ de speranţa că nu întregul SRI este de partea unui ansamblu de politici care nu au nimic de-a face cu binele României ci cu răul ei.

Mai cred că Sebastian Ghiţă este de partea disidenţilor din SRI care ţin cu România. Patriot nu este adjectiv şi nu cred că patriotismul a murit pentru noi, pentru toţi românii! Asta cred eu şi faptul că cele spuse de el legate de apartenenţa la alte servicii secrete străine a unor vârfuri de putere ale structurilor de forţă româneşti, nu sunt discutate absolut deloc, îmi întăreşte această convingere. Extraterestru fiind şi eu deja, aud despre Maidan cum că ar fi fost opera serviciilor secrete franceze, noi l-am avut pe Cioloş pentru ca Colectiv. Omul fără steag, dar cu o mărturie nelegală la Ministerul Agriculturii în faţa unei judecătoare excluse din magistratură pentru diverse. Cioloş, omul care a băgat în puşcărie oameni nevinovaţi, şi odată cu ei, pe patronul unei instituţii de presă, singura care îl putea bloca eficient. Cioloş, omul cu legături apropiate de serviciile secrete franceze, fără slujbă, pus în fruntea unui guvern zero, cu prea multe miliarde pe minus în gestiune la plecare.

Continue reading Cotidianul.ro

__________________________________________

Fascismul civic și succesul SRI în Piața Victoriei- cauze și efecte

Leave a Reply

