Profesorul și studentul

a68f82a1633a606a8a7aee937dfef293Dar Dumnezeu scapă pe cel nenorocit prin nenorocirea lui, și prin suferință îl înștiințează.

Iov 36:15

Profesorul și studentul

La ultima oră de cursuri, un profesor credincios a fost întrebat de un student: “Credeți că voi reuși vreodată să-L găsesc pe Dumnezeu?”. Profesorul și-a dat imediat seama că întrebarea nu era una sfidătoare, ci era expresia unei împotriviri lăuntrice sau a unei convingeri ateiste. De aceea profesorul i-a răspuns: “Nu cred că Îl vei găsi vreodată pe Dumnezeu, dar ceea ce cred și știu cu siguranță este că Dumnezeu te va găsi pe tine!”.

După acest răspuns, studentul nu a mai spus nimic și a plecat. Au trecut câțiva ani. Într-o zi, la ușa profesorului a bătut iarăși acel student. Acum, studentul nu avea de pus întrebări, ci avea de făcut o mărturisire sinceră. El a spus că suferea de o boală incurabilă după părerea medicilor. “Am bătut la ușa cerului de mai multe ori, dar n-am primit niciun răspuns. Și n-am primit niciun răspuns, pentru că eram într-un mare conflict cu tatăl meu pe care nu mai voiam să-l mai întâlnesc vreodată. Într-o zi, în care mi-am dat seama că boala mea se agravează și nu mai este nicio scăpare, mi-am zis că nu aș vrea să mor înainte ca să mă împac cu tatăl meu. Am mers să-l caut și, când am ajuns acasă, l-am găsit pe tata citind ziarul. În acele momente nu știam ce să zic și cu ce să încep o conversație întreruptă de atâta vreme.”

Sursa:  SĂMÂNȚA BUNĂ, http://www.gbv.ro/meditatii-zilnice/samanta-buna

Leave a Reply

