D.L. Moody: UN DAR AL HARULUI

Dwight L. MoodyCăci prin har ați fost mântuiți prin credință, … Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni. (Efeseni 2:8, 9)

PÂINEA CEA DE TOATE ZILELE – Text: Genesa 15:1-6

Într-un articol publicat de Moody Monthly, evanghelistul D.L. Moody a relatat despre un bărbat care a făcut o mărturisire personală în timpul unui serviciu religios în care predicase el. Ridicându-se în picioare, omul a spus că i-au trebuit 42 de ani ca să învețe trei lecții importante.

In primul rând, a spus omul, am ajuns să-mi dau seama că nu pot face nici un lucru pe baza căruia să-mi merit mântuirea.” Moody s-a gândit că este un lucru care merită să-l înveți.

În cel de-al doilea rând, a continuat el, am aflat că Dumnezeu nu-mi cere să fac nimic pentru a-mi câștiga mântuirea.” Și asta-i important, s-a gândit Moody.

În cel de-al treilea rând, a încheiat acest bărbat, am învățat că Isus a încheiat la cruce lucrarea care îmi aduce mie mântuire. Tot ceea ce trebuie să fac este s-o iau.

Arătând că este de acord cu cele de mai sus, Moody și-a încheiat articolul cu acest apel: “Dragi prieteni, să încetăm a ne mai zbate și a mai lupta și haideți să acceptăm mântuirea chiar acum”.

Lucrarea de răscumpărare a fost încheiată. Dar pentru a beneficia de ea, trebuie să-L primim pe Cristos prin credință. Biblia spune:

Pe când, celui ce nu lucrează, ci crede în Cel ce-l socotește pe păcătos neprihănit, credința pe care o are el îi este socotită ca neprihănire” (Rom. 4:5). Mântuirea nu este o răsplată. Este un dar al harului pe care trebuie să-l acceptăm cu umilință.

Dacă nu te-ai încrezut niciodată în Cristos, pune-ți astăzi încrederea în El ca Mântuitorul tău personal. Cere-I să te curățească de păcatele tale și să preia controlul asupra vieții tale. Atunci vei cunoaște tu însuți darul harului Său. – R.W.D.

Har minunat, infinit, fără seamăn
Peste cei care cred, fără plată-i turnat!
Tu cel ce tânjești să-I vezi fața lui Isus,
Primește-I chiar azi harul bogat! – Johnston

Mântuirea nu este o realizare a noastră, ci este un dar pe care-l primim.

_____  Meditație PÂINEA CEA DE TOATE ZILELE, trimisă de Lidia Miu_____

VIDEO: două cântări + textele lor:

Cântarea – Mântuire ni s-a dat fără nici o plată

1. Mântuire ni s-a dat, fără nici o plată
Prin Isus crucificat, fără nici o plată.
Doar Hristos ne-a mântuit, de păcat ne-a izbăvit.
Cât de mult El ne-a iubit, fără nici o plată.

2. Curge un bogat izvor, fără nici o plată,
Veşnic şi mântuitor, fără nici o plată.
Orişicine care vrea însetat din el să bea,
Mântuire va afla, fără nici o plată.

2. De Isus tu eşti iubit, fără nici o plată.
Vrei să fii tu mântuit, fără nici o plată?
Viaţa ta să I-o predai, este tot ce poţi să-I dai,
Să ajungi la El în rai, fără nici o plată.

Cântarea –  Am fost mântuiți doar prin Isus

Am fost mântuiți doar prin Isus

Am fost mântuiti, doar prin Isus
Si nascuti din nou, doar prin Isus.
Si trimisi de El, venim la voi
Sa fiti salvati, cum am fost si noi.

Ne-a spus
“Fara bani, fara bani, ati fost iertati,
Fara bani vestea s-o dati!”
Mergeti si spuneti
Pe-ntregul pamânt
C-am înviat din mormânt!

Pe pamânt si-n cer, doar prin Isus
Suntem fericiti, doar prin Isus.
Si trimisi de El, venim la voi
Sa fiti salvati, cum am fost si noi

Leave a Reply

