ÎN SCOALA LUI DUMNEZEU

1375dc46ebfe2cb20e8504e5d004475a“Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima.”

Matei 11:29

Un om de afaceri a sunat la biroul unei mari companii de comunicaţii şi a cerut să vorbească cu un prieten de-al său care deţinea o funcţie importantă în conducere. Secretara l -a informat că persoana pe care o căuta nu era la birou. „Este la şcoală astăzi”, a explicat ea. Atunci cand omul a întrebat dacă prietenul său nu era prea bâtran pentru a mai merge la şcoală, ea i-a spus: „Nu în compania noastră!”

Aceasta ar trebui să fie atitudinea fiecărui creştin. Indiferent de caţi ani umblăm cu Domnul şi cat de mult am asimilat din Cuvantul Lui, avem nevoie încă să învăţăm. Nu suntem niciodată prea bătrani ca să stăm la picioarele Domnului Isus – să învăţăm despre El şi de la El. Niciodată nu terminăm şcoala lui Dumnezeu.

Dacă a existat vreun om care a dobandit mari cunoştinţe spirituale, acela a fost apostolul Pavel. Dar el nu s-a mulţumit să rămană la cele pe care le-a ştiut. El a spus: „Nu că am şi castigat premiul, sau ca am ajuns desăvarşit; dar alerg înainte, căutand să-l apuc, întrucat si eu am fost apucat de Hristos.” (Filipeni 3:12)

Chemarea la creştere ne stă mereu înainte.

Cat de mult avem de învăţat despre Dumnezeul nostru! Şi cat de puţin timp avem să învăţăm! Aşa că haideţi să fim „la şcoală” petrecand timpul cu studiul Bibliei, învăţand de la dascălii pricepuţi în ale Scripturii, citind literatură creştină. Niciodată nu vom fi prea bătrani sau nu vom şti prea multe pentru a mai învăţa noi lecţii spirituale în clasa vieţii lui Dumnezeu.      

Doamne Isuse, am adanc în inima mea
O sfantă dorinţă, Cuvantu-Ţi să-nţeleg.
Din mii de voci să învăţ s-aud doar vocea Ta,
Ca voia Ta cea bună de-a pururi să aleg.
Dacă unui creştin îi pasă puţin de citirea Bibliei,
li va păsa şi mai puţin de trăirea creştină.

Sursa: Meditații zilnice – Pâinea cea de toate zilele, trimisă de Lidia Miu

Leave a Reply

