Jurnal dintr-o țară depărtată (20)

Teofil-C-400x400Teofil Ciortuz

…toţi bărbaţii de seamă s-au strâns şi l-au urmat. (2 Samuel 20:14)

Anul trecut, împreună cu bărbații din biserică, am studiat patru cărți (scurte, este adevărat) din Noul Testament: Filimon, 2 Ioan, 3 Ioan și Iacov, și două din Vechiul Testament: Rut și Neemia. Cartea Rut am studiat-o, separat, și cu un grup de femei.

Anul acesta am studiat, până acum, Iona, Ezra și Hagai. Urmează Estera și Zaharia și altele după aceea. Aseară am terminat studiul din Ezra. Cartea Estera o vom studia și împreună cu grupul de femei, separat de cel al bărbaților.

În fiecare vineri seara, împreună cu întreaga biserică, studiem capitolul pe care l-am parcurs joi seara cu bărbații.

Pun studiile acestea printre cele mai însemnate realizări ca păstor. Frumusețea părtășiei în grupuri mici nu poate fi înlocuită cu nimic. Să-i vezi pe toți participând și contribuind la aprofundarea textului și găsirea aplicațiilor personale concrete – iată o bună îndeletnicire la care supune Dumnezeu pe fiii oamenilor (Eclesiastul 3:10).

Doamne, ajută! Doamne, dă izbândă!” (Psalmul 118:25)

Sursa: https://teofilciortuz.wordpress.com

Leave a Reply

