Ce sărbătorești de Paștele acesta?

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Aseară, am făcut un test de cunoștințe biblice la Bethel. Știam că au ascultat sute de predici despre evenimentele din Săptămâna Mare. Le-am propus să le spun câte un titlu de predică și ei să-mi spună despre ce e vorba. Mi-au confirmat ceea ce am bănuit. Știm foarte multe. Știm aproape totul.

,,Cea mai mare crimă?“ – Creatorul este ucis de creație.

,,Cea mai tragică farsă?“ – Judecătorul lui Israel este bătut peste obraz.

,,Cea mai proastă afacere?“ – Iuda, bineînțeles.

,,Cea mai surprinzătoare credință?“ – Tâlharul.

Azi dimineață am găsit un articol pe această temă. Vi-l ofer mai jos, regretând iar că n-am

View original post 633 more words

Leave a Reply

