INCREDIBIL – Caracatița (Octopus vulgaris) Barnevernet

barnevernet-totalitarisme

INFORMATION is POWER

INFORMATIA = PUTERE

Nu am intenționat să scriem toate aceste incidente până nu s-ar fi ajuns la o rezolvare în cazul familiei Bodnariu (cel putin), dar pentru faptul că incidentele se înmulțesc și caracatița aceasta cu tentaculele ei lovesc tot mai des și încâlcesc ‘free speech-ul’ românilor, am  hotărât să le scoatem la lumina zilei.

Photo credit

Photo credit dayvhud.deviantart.com

(1) Explicatia nr.1 – Poate chiar si unii dintre cititorii nostri loiali v-ati intrebat de ce postam asa de multe stiri asemanatoare sau stiri care s-au distribuit deja? Pe langa faptul ca avem peste 7.000 de cititori potentiali (prin Facebook, Twitter si abonament email, WordPress sau RSS feed), incepand cu luna decembrie, la scurt timp dupa ce am inceput sa raportam despre cazul familiei Bodnariu, am avut si se adauga zilnic cititori norvegieni printre care si (cel putin) doi jurnalisti norvegieni care refuzau sa creada  o iota din ceea ce presa romana dezvaluia despre cazul Bodnariu. De unde stim ca ne-au citit? Pentru ca periodic comentau si ne contraziceau la postari pe Twitter. Apoi, vazand ca presa norvegiana nu mentioneaza cazul Bodnariu de loc, am inteles rostul si importanta postarilor chiar pentru publicul norvegian si norvegian/roman care nu avea acces la nicio informatie despre ceea ce se intampla chiar sub nasul lor. Datorita acestor postari, stim de doua familii care au fugit de acolo cu copiii lor chiar la timp.

(PS am scris mai sus ‘cititori potentiali’ pentru ca stim bine ca nu toti cei ce se inscriu sau urmaresc un blog vor citi postarile acelui blog. Dar statistica ne arata ca a fost si continua sa fie mare interes, in toate cazurile care au iesit la suprafata din regiunea Europei de Vest). CITESTE si – Norvegia AUDE.

(2) Incepand din 26 Ianuarie, ori de cate ori am facut o postare cu informatii despre Proteste, am intitulat postarea STOP BARNEVERNET International PROTEST   …… si apoi am scris orasul si data protestului in titlu. Totul a fost bine pana cand in 9 Ianuarie, am fost prima oara sanctionati de Facebook, cand am incercat sa postam linkul de la o asemenea postare la un grup crestin. In aceeasi zi, la diferenta de cateva minute si contul ProDocens Media a fost sanctionat, posta aceleasi anunturi. Trei zile am fost restrictionati ca sa nu putem distribui nimic. Dupa mai putin de 48 de ore dupa aceea, , ambele conturi, Agnus Dei si ProDocens Media au fost sanctionate din nou 3 zile, in aceeasi zi. S-a intamplat de trei ori in Ianuarie. Dupa ce am fost restrictionati a treia oara, am schimbat titlurile postarilor care informau despre proteste. Nu am mai fost sanctionati….pana…. pana cand am postat despre un alt caz , de data asta despre Greva Foamei in Bruxelles… pentru cei doi copii luati de protectia copilului  din Anglia. De data asta, articolul era semnat de un avocat roman/american…

(((Stiti ce e interesant? Fara sa spunem la prea multi prima data si a doua, a treia si a patra oara nici nu am mai spus la nimeni decat la prieteni intimi, ca minune, au inceput alti blogeri sa faca reblog si sa distribuie pe Facebook si asa am atins niste statistice record pe blog in perioada primelor doua sanctionari Facebook, intr-o zi chiar atingand peste 80.000 de accesari. Va spunem sincer ca ne-a coplesit rezultatul neasteptat si am inteles ca acolo unde nu vedem nici o cale, Dumnezeu face o cale. Aici, tinem sa va multumim tuturor care ati distribuit articolele noastre si care le veti mai distribui in viitor. Va suntem sincer recunoscatori si multumim lui Dumnezeu pentru voi in fiecare zi! Pentru noi a fost o mare MINUNE!))) P.S. daca nu ne vedeti postarile la grupuri, e pentru un singur motiv: suntem cenzurati. Atunci, nici nu avem posibilitatea de a comenta la grupuri, nici chiar la propriile postari. Deci, nici macar nu putem explica absenta noastra…

(3) Aceeasi postare mentionata la punctul nr.2, despre cazul romanului care a facut greva foamei la Bruxelles, a fost stearsa, nu de pe internet, ci de pe o lista top 100 de la WordPress. WordPress are o functie automata care intocmeste o lista cu topul celor 100 postari, in care  lista se schimba in timp real. WordPress foloseste o criterie care nu o dezvaluie,  de felul cum ajung articolele in top 100 postari WordPress.

Popularitatea postarii e criteria, dar nu stim dupa ce se iau, dupa numarul de likes, de distribuiri pe diferite retele sociale, o combinatie de mai multe criterii… Am avut mai multe postari care au ajuns pe locul nr. 1, numai ca sa fie sterse de pe liste. Cum stim ca au fost sterse acele linkuri spre postari? Pentru ca blogul continua sa detina topul la lista de bloguri (o lista separata), dar pe care nu poti sa ajungi daca mai intai nu ai o postare pe top posts 100 WordPress.

Lucrul acesta s-a intamplat de mai multe ori cu mai multe articole. De cate ori am solicitat ajutorul despre aceasta situatie de la WordPress, nu am primit nici un raspuns. E singura problema pentru care nici macar nu ne-au contactat. Am trimis alte cereri de ajutor in aceeasi vreme  cu alte subiecte la care am primit raspuns imediat (in cateva ore).  Dar la aceasta, nici pana azi nu am primit rapuns, sa ne explice de ce sterge linkul de acolo. Dar bine ca Worpress nu ne sterge postarea de pe blog si o lasa libera. Faptul pentru care am insistat la WordPress nu este pentru ca am vrea sa ne vedem in topul wordpress-ului, ci pentru ca e ciudat sa se stearga linkul despre o familie cu copiii rapiti, in care nu se calomniaza, ci se dau stiri din ziare sau afirmatii care au suport din presa sau de la demnitari Inca o latura interesanta a ‘free speech’ului’ care nu (mai) exista. Apropo, una dintre postarile care a avut mii de distribuiri si a fost citata in multiple articole a fost aceasta –Povestea FRIDEI de la Abba – ORORILE NORVEGIEI asupra COPIILOR dupa WW2 (Documentar). Restul postarilor sanctionate de lista top 100 WordPress au fost despre Cazul Bodnariu si una despre cazul unei mamici din Anglia a carui 3 copii au fost luati de Protectia Copilului.

(P.S. despre statistica asta, da, e fain sa ajungi in top, dar importanta care noi o dam acestei liste este pur si simplu pentru faptul ca sunt sute sau poate mai multi blogheri care urmaresc lista si bineinteles postarile, si prin aceasta lista mai multe saituri ortodoxe au preluat mai multe articole postate de noi cu referinta la cazul Bodnariu (..si spre surprinderea noastra, in solidaritate cu noi).)

(4) Se incepe cu ‘hacking’. Mai intai contul de FB. L-am recuperat. Astazi, laptopul… Inca nu am descifrat ce si cum, dar am gasit ca cineva vede tot ce am pe screen de la ei de pe computer. Si s-a bifat setarea ca sa poata sa-mi vada screenul. Eu niciodata nu am facut asta. Vom vedea ce aflam, dar, lucruri ciudate se intampla…

(5) Chiar acum, cand ma pregatesc sa public aceasta postare, intrand pe Facebook vad un buton prin care sa ne promovam pagina Facebook a Blogului „Agnus Dei’. Dau clik pe buton si primesc mesajul: „Interzis sa iti promovezi blogul in momentul de față”. Hmm.. iarasi reclamatii de la BARNEVERNET (si probabil acum si din partea CPS UK) la postarile npastre pro parinti, contra abuzurilor Protectia Copilului…. Ah, si chiar postari care nu le-au cenzurat pe FB au fost blocate din distribuire cand au incercat unii cititori sa le distribuie. So much for free speech! Adica, nu exista libertate in expresie, si nu facem altceva decat sa dam o voce parintilor si copiilor a caror drepturi au fost calcate in picioare de state democratice…

Acestea sunt doar cateva fragmente din ciudateniile din ultimele doua luni si jumatate…

Rugati-va pentru noi. Avem nevoie de rugaciunile voastre.Va multumim tuturor celor ce ne sustineti in rugaciune si celor care ne ajutati in aceasta lucrare.

Din Noiembrie, Dumnezeu ne-a dat ocazia sa fim samariteni milosi fratilor nostri si pe parcurs ne-a mai trimis si pe altii in calea noastra. Sa ne ajute Dumnezeu sa implinim ceea ce ne-a spus Domnul Isus la sfarsitul acestei parabole:

Continue reading ARMONIA MAGAZINE USA

Leave a Reply

