RUTH & MARIUS BODNARIU: Vorbesc la telefon cu fiicele furate de “Barnevernet”, de-abia după două luni, câte 10 minute cu fiecare!

Protest Madrid, Spain 15 dec 2015 Photo Claudiu-traian Elim Arganda

„Mi-e aşa de dor de voi că plâng în fiecare seară“

Joi, 14 ianuarie 2016, părinţilor le-a fost permis pentru prima dată după două luni să vorbească cu fetele la telefon, câte 10 minute cu fiecare. Marius Bodnariu le-a trimis apropiaţilor un mesaj în care arată că a vorbit cu fetele cele mari, iar acestea le-au spus părinţilor că le este dor de ei şi abia aşteaptă să se întoarcă acasă.

Marius Bodnariu: “Astăzi am vorbit cu fetele, mai întâi cu Naomi, 10 minute.

Ce s-a mai bucurat, li s-a spus de aseară că vor vorbi cu noi azi, și abia așteptau. Naomi vorbește într-una și ne-am bucurat să vedem că nu s-a schimbat. Dar din când în când se oprea și spunea: Așa mi-e de dor de voi!

Ne spune cum la școală au ieșit afară să vadă o pisica. Naomi a alunecat pe gheață, a căzut și s-a lovit și nimeni nu a ridicat-o, chiar și doamna profesoară a trecut pe lângă ea. Mă găndesc și acum, de ne spune nouă asta?! Era veselă in glas, și chiar asa ne spune: „mi-e așa de dor de voi că plâng aproape în fiecare seară”.

Ne spune că după ce au fost la Casa Copiilor (clădirea unde au fost interogate) s-au dus inapoi la casa de plasament si că vor rămâne aici până se vor face adulți. A crezut că noi o să murim. Când să ne despartim ne spune din nou ca îi este dor de noi si apoi pufnește în hohot de plâns și spune că vrea acasă.

Când Eliana vine la telefon este foarte timidă. Incepe prin a ne spune ca îi e dor de noi. Imi vorbeste câteva cuvinte in romana si surprins fiind mă bucur si o laud in romana că nu a uitat. Asistentele sociale care sunt de față mă fac atent că or sa oprească convorbirea si imi arată cu degetul contractul pe care l-am semnat, am omis faptul ca nu avem voie să conversăm in română.

Ne spune ca o sa îi vadă pe frățiori săptămâna viitoare. I-a mai vazut o singură dată până acum. Fetele le-au făcut cadouri. Eliana spune că o să ne vedem sigur foarte curând, si asta spera ea. Si daca asta nu se va întâmpla atunci o să se înfurie rău pe cei care nu o lasă să ne vadă. Ea vrea să ne intalneasca si asta este o hotărâre in baza legilor Elianei. Timpul se scurge si asistentele sociale ne grăbesc să incheiem convorbirea. Eliana ne spune din nou că ne iubeste.”

Citeste mai mult: www.adevarul.ro

One thought on “RUTH & MARIUS BODNARIU: Vorbesc la telefon cu fiicele furate de “Barnevernet”, de-abia după două luni, câte 10 minute cu fiecare!

Leave a Reply

