Dar imediat ce am recunoscut iubirea lui Dumnezeu, a fost altfel.

ARMONIA MAGAZINE - USA

Despre-harul-lui-Dumnezeu-0b3b66DESPRE HARUL LUI DUMNEZEU – Educaţia pentru iubire

   “Dragostea este îndelung răbdătoare şi plină de bunătate, nu se poartă necuviincios, nu se mânie, nu pune la socoteală răul.”

1 Corinteni 13: 4

   Bunul Dumnezeu a avut numai gânduri bune cu privire la mine. M-a pus în legătură cu oameni interesanţi. Mi-a trimis, printre alţii, un ucenic pe care a trebuit să-l primesc, care era potrivit pentru mine. Nu-mi era simpatic. Era arid şi plictisitor. Tot felul de şiretlicuri a făcut faţă de mine cu gura; la lucru se aşeza în vârful degetelor de la picioare şi se legăna într-o parte şi într-alta, ceea ce eu nu puteam să sufăr. Voiam să-l iubesc cu adevărat. M-am rugat lui Dumnezeu: “Eliberează-mă!” şi mă gândeam că dacă Dumnezeu mă poate iubi mai mult decât iubesc eu acest ucenic, atunci nu va merge bine.

View original post 751 more words

Leave a Reply

