Viorel Iuga – Șase mii de studenţi creştini în Istanbul!

agnus dei - english + romanian blog

Viorel IugaVreau să vorbim puţin despre cei 6000 de studenţi creştini care vor învăţa în Universitatea Creştină din centrul Istanbulului. Da, în universitatea ce va fi construită acolo pe banii noştri, ai creştinilor, dar pe terenul donat de guvernul Turciei. Zâmbiţi? Eu nu prea. Nu pentru că mi s-ar părea improbabil să primim terenul, ci pentru că sunt convins că dacă am primi terenul nu am fi interesaţi să ridicăm universitatea. Iar dacă, printr-un miracol, am găsi banii necesari, mă întreb de unde am lua cei 6000 de studenţi…

View original post 169 more words

Leave a Reply

