Drum crucial – Ion Minulescu

B a r z i l a i - e n - D a n

Cer scuze pentru problema cu play-erul. Acum puteți asculta melodia … sper.

Walter Ghicolescu ne-a dăruit un diamant de Ion Minulescu.
Ascultați melodia în play-erul din coloana din dreapta.

Pe scara sufletului meu
M-am intalnit cu bunul Dumnezeu –
Eu coboram mahnit din constiinta mea,
Iar El urca surazator spre ea!…

Si ne-am oprit la jumatatea scarii
Incrucisandu-ne in clipa-ntampinarii
Sagetile perechilor de ochi, ca de-obicei –
Ah! ochii Lui, cum semanau cu ochii mei!

Pe scara sufletului meu
M-am intalnit din nou cu Dumnezeu –
El cobora solemn din constiinta mea
Iar Eu urcam surazator spre ea!…

Ion Minulescu

View original post

Leave a Reply

