Am trait iadul

 elijahun duh mâhnit usucă oasele.”


Proverbe 17.22

Fetiţa noastră era pe moarte. Numai cine a pierdut un copil poate înţelege ce înseamnă acest lucru. M-am dus repede spre ea, strigând cu disperare: „Fetiţa mea!“ – şi am vrut să-mi trec uşor mâna peste fruntea ei. Atunci am zărit în ochii ei o spaimă îngrozitoare, iar braţul ei s-a pus împotriva mâinii mele şi a zis: „Pleacă, tată!“. Am rămas acolo împietrit. „Fetiţa mea“, am repetat după câteva minute. Însă, agitată, fetiţa mi-a făcut semn cu mâna, insistând: „Pleacă, tată!“ şi nu s-a liniştit până nu m-a văzut din nou la uşă.

Am rămas acolo două ore, care mi s-au părut o veşnicie. Vedeam cum soţia mea îi dădea fetiţei să bea, cum o sprijinea şi-i aranja aşternutul şi o mângâia, auzeam cum se rugau împreună. Dacă încercam să mă apropii măcar un pas de ea, fetiţa striga tulburată: „Pleacă, tată!. Am renunţat şi am rămas la uşă până fetiţa mea a murit. În acele ore mi-a trecut prin faţa ochilor întreaga mea viaţă irosită. În acele ore am secerat tot ce am semănat. În acele ore am simţit că se despică pământul sub picioarele mele. În acele ore am trăit iadul. În acele ore mi-a vorbit Dumnezeu… Atunci am renunţat la vechea viaţă şi am început o viaţă nouă, o viaţă de credinţă.

_____________________

Sămânța Bună – primită prin Email

Sursa foto: https://www.google.com/search….bible+verses+aboutblogspot.com

One thought on “Am trait iadul

Leave a Reply

